- Úvod
- Výpis všech článků
Výpis všech článků
I v době nouzového stavu žáci Multimediální tvorby pilně pracovali. Každý žák se svým vlastním a jedinečným způsobem snažil proniknout do tajemství stromu. Nejprve jsme v přírodě pátrali po zajímavých detailech a tvarech našich zelených přátel. Fotografie a také báje o Apolónovi a nymfě Dafné, která se proměnila ve vavřín, nás inspirovaly ke kresebnému návrhu na linoryt...
Půvab výuky výtvarného oboru nespočívá jen v samotné tvorbě, ale také v osobním kontaktu. Vtipkování, diskuze, vzájemná inspirace a někdy i drobné lumpárničky výuku oživují a jsou zdrojem radosti pro všechny zúčastněné. Zpočátku se mi nedařilo na distanční výuce nalézt nic pozitivního, vnímala jsem ji jako čiré zoufalství pro pedagoga i žáky. Nicméně jedno pozitivum jsem objevila...
Zde naleznete podrobné informace o umístění našich žáků v soutěžích, kterých jsme se zúčastnili ve školním roce 2019 - 2020.
Zde naleznete podrobné informace o umístění našich žáků v soutěžích, kterých jsme se zúčastnili ve školním roce 2018 - 2019.
Blahopřejeme žákyni studijního zaměření Multimediální tvorba Berenice Haladové ke krásnému 1. místu, které se jí podařilo získat v II.ročníku krajského kola soutěže v technických dovednostech "Objektiv 2019".
V září 2019 jsme se inspirovali díly dadaistů. Jejich tvorba byla reakcí na 1. sv. válku a vycházela z odporu proti válečným hrůzám. Dadaisté se snažili vyburcovat společnost a upozornit na nesmyslnost masového zabíjení uměleckým protestem - provokujícími a nesmyslnými výtvarnými díly. Nejprve jsme nakreslili psy a jejich těla rozstříhali na několik dílů, pak si každý žák náhodně vybral různé části a nová plemena byla na světě…
Eva Malicherová, učitelka multimediální tvorby
V říjnu 2019 jsme se vrhli na kreativní portrét. Zabývali jsme se našimi pocity a vnitřními stavy. Nejprve jsme si promysleli kreslený návrh. Nebylo vůbec snadné přiřadit k pocitům vhodné barvy i kreslené vzory. Pak jsme se vyřádili malířsky, s foťákem a dokonce i herecky…
Eva Malicherová, učitelka multimediální tvorby
Neoddělitelnou součástí výuky Multimediální tvorby jsou dějiny výtvarné kultury, které se tématy volně prolínají. Ve školním roce 2018/2019 jsme se zaměřili na umělecké směry počínaje impresionismem přes secesi, fauvismus až k expresionismu. Nejvíce žáky oslovily svou živostí díla Clauda Moneta, Vincenta van Gogha, Paula Gaugina a Alfonse Muchy.
Eva Malicherová, učitelka multimediální tvorby
Datum uveřejnění: 7. března 2019
Organizace Základní umělecká škola Viléma Wünsche, Šenov, Zámecká 2 vydává tento spisový řád, který vychází ze zákona č. 499/2004 Sb. o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů ve smyslu vyhlášky č. 646/2004 Sb. a zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb. Spisový řád upravuje provádění spisové služby, která představuje úkony spojené s příjmem oběhem, vyřizováním, odesíláním, ukládáním a vyřazováním písemností.
Tvůrčí proces jsme si užili na krvelačné téma "Masožravky", které nabízelo velký prostor pro fantazii a uplatnění detailu. Rostliny jsme nejprve vytvořili z hlíny a pak jsme hróóózně dlouho malovali. Paní učitelka si rvala vlasy z našeho pomalého tempa, ale my jsme si prostě jenom dali převelice záležet...
Eva Malicherová, učitelka multimediální tvorby
Celkový počet článků: 101