- Úvod
- Výpis všech článků
Výpis všech článků
Blahopřejeme žákovi studijního zaměření Multimediální tvorba Jakubovi Müllerovi k 1. místu, které se mu podařilo získat v krajském kole soutěže v technických dovednostech "Objektiv 2022". Vítěznou fotografii s názvem Polní kvítí si můžete prohlédnout v detailu tohoto článku.
Datum uveřejnění: 25. srpna 2022
Školní vzdělávací program Základní umělecké školy Viléma Wünsche, Šenov - verze 5.
Dle Školního řádu jsou zákonní zástupci žáků povinni uhradit úplatu za vzdělávání nejpozději před zahájením vyučování.
Vlasta Urbášková, ředitelka školy
V základním uměleckém vzdělávání je Nauka o hudbě povinným předmětem pro všechny žáky studující hudební obor. Zameškané hodiny musí být prokazatelně omluveny. Ředitelka má právo vyloučit žáka z důvodu neplnění povinností, které jsou uvedeny ve Školním řádu (část první, oddíl III.).
Vlasta Urbášková, ředitelka školy
Již od roku 2013, kdy bylo studijní zaměření Multimediální tvorba otevřeno, jsem si velice přála zakoupit pro účely výuky makroobjektiv na fotografování detailů. Škole se podařilo vytoužený objektiv zakoupit až v listopadu 2021. Udělalo mi velkou radost, když se žáci pustili s velkou vervou do fotografování kusů skla a krásně pracovali se světlem. Myslím, že všichni, kteří si prohlédnou jejich práci ve fotogalerii, budou příjemně překvapeni, jak tyto prvotiny dobře dopadly.
Eva Malicherová, učitelka multimediální tvorby
V předvánočním čase jsme se na nadcházející sváteční dny ladili s pomocí vánočních světýlek, které jsme kombinovali se skleněnými objekty a pohybovými efekty. Tvorba žáků se postupně vyvíjela od konkrétna až k fotoabstrakci. Na tvůrčí práci s dětmi miluji nejvíce různá překvapení, která mi žáci dopřávají. Rozšiřují neustále mé obzory díky svému unikátnímu vidění světa a za to jim děkuji.
Eva Malicherová, učitelka multimediální tvorby
Zátiší je velkým tématem nejen v malbě ale také ve fotografii. V letošním školním roce jsme vyzkoušeli několik přístupů. Při fotografování dali žáci průchod své tvořivosti, přidali pohybové efekty a nebo humornou kompozici a plynule se přesunuli od zátiší klasického ke kreativnímu. Velkou výzvou bylo pro žáky vytvořit zátiší jen z toho, co měli právě u sebe. Někteří žáci si museli vystačit s rouškou nebo jízdenkou, ale jiní překvapili množstvím roztodivných věcí jako třeba modelem Eiffelovy věže.
Eva Malicherová, učitelka multimediální tvorby
Datum uveřejnění: 22. listopadu 2021
Přehled, kdo o čem rozhoduje, nošení roušek, nařízení karantény, distanční výuka.
Datum uveřejnění: 28. červen 2021
Práva a povinnosti žáků a jejich zákonných zástupců ve škole a podrobnosti o pravidlech vzájemných vztahů s pedagogickými pracovníky. Provoz a vnitřní režim školy. Podmínky zacházení s majetkem školy ze strany žáků a zákonných zástupců nezletilých žáků. Podmínky zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví žáků a jejich ochrany před sociálně patologickými jevy a před projevy diskriminace, nepřátelství nebo násilí. Pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků. Úplata za vzdělávání. Výchovná opatření. Organizace výuky při omezení přítomnosti žáků ve škole.
Ve školním roce 2020/2021 jsme se z důvodu distanční výuky moc nedostali k fotografování digitálními zrcadlovkami. Žáci měli ve většině případů doma k dispozici jen mobily a některé v docela špatném stavu. Po obnovení prezenční výuky jsme se vrhli na tvůrčí činnost doslova hekticky, protože toho zbývalo mnoho k dokončení. Z objemného seznamu úkolů jsem se snažila vybrat ty, které by žákům daly co nejvíce a tak jsem vybrala úkoly opravdu náročné.
Eva Malicherová, učitelka multimediální tvorby
Celkový počet článků: 101